barbarian
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pon 13:10, 15 Lut 2016 Temat postu: Modyfikacja czasu dojazdu do klienta i dwa tryby pracy syst. |
|
|
Poniżej dwa pomysły, które kiedyś wysłałem do naszego Zarządu i do Asken. Od Prezesów niestety nie doczekałem się odpowiedzi ale od Asken owszem. Pomysły są podobno do zrealizowania lecz wymagają porozumienia z zarządem naszej sieci. Oto one :
1. Nowy przycisk CZAS DOJAZDU DO KLIENTA ( realny )
W momencie kiedy bierzemy zlecenie na giełdę pojawia się na ekranie dodatkowa opcja z możliwością zmodyfikowania czasu dojazdu do klienta ( coś na zasadzie istniejącej już funkcji DOJAZD DO STREFY ). Po wybraniu odpowiedniej ilości minut i zatwierdzeniu system wysyła do klienta SMS o przykładowej treści " taksówka: srebrna skoda Octavia będzie pod adresem do ok 6 min ". Oczywiście kiedy znajdziemy się pod adresem dalej używamy przycisku POD ADRESEM a klient, tak jak to jest obecnie otrzymuje smsa z powiadomieniem o naszym przyjeździe. Kiedy dyspozytorka takie zlecenie puszcza na giełdę, może poinformować klienta że szuka dla niego taksówki, prawdopodobnie znajdzie się coś w ciągu 15 minut ale o faktycznym czasie realizacji zamówienia będzie poinformowany sms em. Oddzwanianie przez dyspozytorkę do klienta następowałoby wyłącznie wtedy kiedy nie znalazłaby żadnego samochodu.
W przypadku zleceń otrzymywanych obligatoryjnie, czyli na 4 min w strefie i 7 min ze strefy pomocniczej, takiej opcji mogłoby nie być aczkolwiek myślę, że nie zaszkodziłaby.
Plusy tego rozwiązania:
- klient otrzymuje faktyczny czas dojazdu do niego, jest powiadamiany o przyjeździe, jest zadowolony z profesjonalnej obsługi
- dyspozytorki w większości przypadków będą odciążone z obowiązku oddzwaniania do klientów
- mniej min, spora szansa na to że klienci będą pojawiać się punktualnie.
2. Podwójny tryb pracy systemu.
Pomysł aby system pracował i rozdzielał zlecenia w trybie dziennym i nocnym. Chodzi o to aby w godzinach nocnych, na przykład między 22.00 a 06.00 dla każdej ze stref zwiększona by była ilość stref pomocniczych . Przykładowo dla strefy numer 7 pomocniczą strefą jest teraz strefa numer 8. W godzinach nocnych mogłoby to wyglądać tak aby strefami pomocniczymi dla strefy 7 stawały się również strefa 2, 16 i 17. Jest oczywiste że w godzinach nocnych przejazd między strefami może odbywać się znacznie szybciej niż w dzień, pomimo tego że wzięliśmy jakieś zlecenie z giełdy na 7 minut jesteśmy w stanie być pod adresem już po minucie.
Plusy :
- mniej zleceń puszczanych bezzasadnie na giełdę
- klient szybciej i sprawniej otrzymuje taksówkę
- więcej zleceń przejmie APZ co odciąży dyspozytorki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barbarian dnia Pon 13:11, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|